Thursday 28 July 2011

My 1st tyme

Pergh tajuk entry cam haram kan? hahaha.. actually tajuk 2 saje jer nak mengundang korang singgah kat blog neh, eceh... klu rajin jadi ar follower yg bertauliah yer.. u follow me i follow u.. apakah? ha ckap pasal 1st time, inilah kali pertame aku berblogging nih... tapi mesti korang terfikir kan, mcm mane 1st time korang start blogging dulu rase cam pelik ker, or eksaited smpai tak tidur mlm ker (tggu follower bertmbah) -___- Slaen 2, mase mule2 lahir pown itulah 1st time kite nangis kan? ade org bg tau aku mane2 baby yg tak menangis, doktor 2 akan cubit smpai die nangis, betul ker weh?? kire dalam blogging ni aku baru nak nangis la ni (did u get the metaphor??) ha 1st time jatuh cinta pulak bile?? tadika?? skolah rendah?? erk universiti?? (lmbt gler) apepown 2 sume pengalaman pertama masing2 kan3?? org kate jugak cinta pertama paling susah nak lupa.. ha yg ni aku rase betul... lalalala... bagi aku cinta pertama aku time skolah rendah, org melayu cakap cinta monyet, tp bile translate ke subtitle english jadi puppy love plak, lolz... Cepat lah ckp sape perempuan tuh!! Kami nak tahu!!! yer sabar wahai sedare2, sambil buat mke bgge & teruja* the unlucky girl name anis shuhada, hahaha... mke die comot jer, tapi aku plak comot kuase 2... bile teringat balik cam best jer kan prasaan kanak2 tuh... aku suke die pkai tudung bolat itu~ sangat kawaiii~ tak fham sudah... sape nak tgk pic die ade jer kat bawah ni, yg ade bolat merah tu lah tuan punye blog ohninie time kanak2 dulu, huhuu penat aku goggle weh... k take care peeps, peace be upon to you...
p/s citelah pasal pengalaman 1st korang kat sini k XD

No comments:

Post a Comment